KIRPPISASUT: Värinkaipuu ja huivi hiuksissa

Kevään tullen olen alkanut kaivata enemmän väriä vaatekaappiini. Viimeisimpänä värinkaipuuseeni vastasi tämä Relovesta bongaamani Filippa K:n punaoranssi neule. 

Nyt kevään myötä pukeutuminen, valokuvaus, sisustaminen ja muu kiinnostaa taas. Olen talven aikana alkanut kaivata enemmän värejä niin kotiin kuin vaatekaappiinikin. Jostain syystä väripalettini on kutistunut vaatekaapissa melko pitkälle sininen-harmaa-musta-akselille ja sisustuksessa sininen-harmaa-ruskea-palettiin – muutamia väriläiskiä lukuunottamatta.



Kirppiksiltä olen yrittänyt bongata värejä (jotain muutakin kuin sitä ainaista sinistä). Viimeisimpänä löysin Relovesta tämän Filippa K:n oranssinpunaisen neuleen. Yksi mun suosikkihuulipunistani on juuri tämän värinen, ja löytyy multa samansävyinen kynsilakkakin. Punaoranssia vaatetta mulla ei kuitenkaan ole vielä tainnut olla. Niinpä tämä on kiva piristys vaatekaappiini.


Ponkkariin pujotetut huivit ovat näyttäneet viime aikoina erityisen kivoilta muilla ihmisillä. Kokeilin samaa tähän paitaan sointuvalla ikivanhalla huivilla. Tuo huivi on todellakin vanha, äitini on käyttänyt sitä, kun olin pieni. Siinä on jo reikiäkin, mutten raaski laittaa sitä pois... hups! Omat hiukseni ovat sen verran lyhyet, että en oikein tiedä, mitä mieltä olen tästä kampauksesta.



Kengät on myös ostettu käytettynä. Kenkävalikoimani kaipasi jotain perustennareita valkoisten Nike Air Maxien kaveriksi, niitä kun on vähän paha käyttää esimerkiksi sadesäällä. New Balancet eivät paljoa maksaneet ja ovat hyvät, moneen sopivat kengät.

Farkutkin ovat uudet, mutta ihan uutena ostetut. Monkissa on mielestäni erityisen kivoja farkkuja ja nämä vajaamittaiset ovat tällä hetkellä suosikkini!

Miten vuodenajat vaikuttavat sinun pukeutumiseesi?

- Anniina

Kommentit